fashionink fashionink
  • KATEGORIER
  • Rabatter
  • Reklamlänkar
  • My faves
  • Om Fashionink.se
    • ARKIV
    • PR & Policy
    • Integritetspolicy
Kontakta mig
fashionink fashionink
FASHIONINK
  • KATEGORIER
  • Rabatter
  • Reklamlänkar
  • My faves
  • Om Fashionink.se
    • ARKIV
    • PR & Policy
    • Integritetspolicy
  • Min Garderob

Tick tack

  • Alexandra
  • 20/12/2012
  • 7 comments
Total
0
Shares
0
0
0
img_6982_50d34e87e087c3788daeb3c6 img_6996_50d34e95ddf2b34931000186
För ett par veckor sedan slog jag till på en klocka från Ur & Penn. Modellen påminner rätt mycket av modellerna hos Michael Kors och Marc Jacobs som jag gillar så mycket. Enkel och silvrig. Jag använder den inte så ofta då jag lätt glömmer av mina klockor men också för att jag jobbar där jag jobbar. Vill ju inte bära konkurrentens produkter på min arbetsplats.

Och när vi ändå är inne på Ur & Penn så tycker jag att det är himla tråkigt med den dåliga servicen som återfinns i butiken här i Kalmar. Jag har flera gånger lämnat butiken i ren protest över servicen. Klockan ovan var mitt sista köp från Ur & Penn. Kanske är det för att jag själv jobbar i butik som jag förväntar mig en viss nivå personalen. Jag tycker dock att det är en självklarhet att man hälsar på sina kunder samt att man visar att man gärna hjälper till om kunden så önskar. Hur ser ni på servicen i butikerna ni går i?
0+
Previous Article
  • Aktuellt i Butik & Online

Klick Klick

  • Alexandra
  • 20/12/2012
View Post
Next Article
  • Vardagligt

12.22

  • Alexandra
  • 22/12/2012
View Post
Du kanske också är intresserad av:
View Post
  • Min Garderob
  • Min stil - Outfits

MIN STIL AW24/25

  • Alexandra
  • 26/11/2024
View Post
  • Listor/Utmaning
  • Min Garderob
  • Min stil - Outfits

Min stil våren & sommaren 2024

  • Alexandra
  • 25/05/2024
6 vårtrender 2024
View Post
  • Min Garderob
  • Mode & inspiration

6 vårtrender 2024

  • Alexandra
  • 13/03/2024
7 comments
  1. Emma skriver:
    29/04/2013 kl. 15:10

    Känns som man blir lite skadad när man både jobbar med service och pluggar den linjen man gör. Jag själv analyserar allt som personalen gör och i princip alla butiker både i växjö och kalmar är usla. så himla trist, men ibland vill jag bara fråga personalen i fråga om de verkligen vill jobba där..

    Svar:
    Ja man blir nog lite skadad på det viset. 🙂
    Alexandra – Fashionink
    Svara
  2. Sari skriver:
    29/04/2013 kl. 15:10

    Så fin, och jaa bemötande och service är otroligt viktigt för om man vill återkomma som kund eller inte till en butik. Måste säga att det finns en hel del riktigt trevliga här i Nybro och Kalmar men det finns även sådana som gör att man blir j-kligt irriterad o undrar hur dem har fått jobbet pga deras ovilja till service och otrevligt beteende.

    Svar:
    Instämmer!
    Alexandra – Fashionink
    Svara
  3. IDASWARDROBE.com skriver:
    29/04/2013 kl. 15:10

    Jättesnyggt! Jag ska springa in på Ur&Penn någon dag o spana in utbudet, i mellandagarna låter vettigt 😉 Tråkigt att servicen är så dålig! Har bara handlat där en eller två gånger, och då tror jag det har varit bra. Hoppas de läser detta o skärper till sig! 😉

    En fin klocka fick du med dig iaf!

    Kram!

    Svar:
    Frågan är om det går att lära gamla hundar att sitta? 🙂
    Alexandra – Fashionink
    Svara
  4. Katja - Säljer Mary Kay produkter skriver:
    29/04/2013 kl. 15:10

    Snygg 😀

    Svar:
    Oh ja verkligen!
    Alexandra – Fashionink
    Svara
  5. Nina skriver:
    29/04/2013 kl. 15:10

    Du har Så rätt ang servicen. Jag och min man är verkligen sådana människor som går rätt ut ur butiken och släpper de vi har i händerna om servicen är dålig, och då spelar det ingen roll vad för sorts butik det är. Dock avviker jag denna regeln på ett ställe och det är H&M på Kullagatan, Hbg. Det ligger mitt emot mitt jobb så jag handlar där för att det är praktiskt men har varit med om många ggr när jag står i kö till kassan att personalen snackar skit om kunden som precis betalat framför mig! Har velat ge dom bitchslap men nej det går jue inte ;).. Ha en fin jul! Kram

    Svar:
    Personalen på H&M här i Kalmar har också varit oförskämt dryga men har faktiskt bättrat sig på senare år. Charmkurs inom företaget kanske 😉
    Alexandra – Fashionink
    Svara
  6. Michaela skriver:
    29/04/2013 kl. 15:10

    Jobbar själv med service och tycker absolut att det är viktigt! Jag tror att fler butiker behöver påminna sin personal om vad bra service innebär och att peppa dem till att vilja ge 110%. Jag kan bara se till mig själv, och ibland kan jag bli riktigt trött på människor, speciellt dem som tror att dem kan bete sig hur som helst bara för att dem är betalande kunder. Då kan man tappa lusten liksom. =)

    Svar:
    Jobbiga kunder kommer man alltid att ha på ett eller annat sätt. Oavsett så försöker jag alltid att vara trevlig mot kunderna. Har man haft ett pucko innan så ska ju inte nästkommande kund bli drabbad 🙂
    Alexandra – Fashionink
    Svara
  7. Emma W skriver:
    29/04/2013 kl. 15:10

    Jag tycker detsamma. Även där jag bor är servicen sisådär i Ur&Penn – De kan stå ivägen, inte säga hej och när man ber om hjälp eller råd vara smått ofärskämda. När jag går och handlar så blir jag mycket mycket gladare både på humöret och till att handla, om personalen är trevlig och frågar om man behöver hjälp eller åtminstone säger hej!

    Klockan var dock skitsnygg!!

    Svar:
    Haha kanske är ett krav på oförskämdhet om man ska jobba på Ur&Penn. Skämtåsido, himla trist för varumärket när personalen inte behandlar kunder bra.
    Alexandra – Fashionink
    Svara

Lämna ett svar Avbryt svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

FASHIONINK.SE

Input your search keywords and press Enter.

We use cookies on our website to give you the most relevant experience by remembering your preferences and repeat visits. By clicking “Accept All”, you consent to the use of ALL the cookies. However, you may visit "Cookie Settings" to provide a controlled consent.
Cookie SettingsAccept All
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Alltid aktiverad
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieVaraktighetBeskrivning
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
SPARA OCH ACCEPTERA